Last days - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu Last days - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu

Last days

Door: Alisa Gagliardi

Blijf op de hoogte en volg Alisa

12 Juli 2015 | Spanje, Madrid

Aaaaaaaaaah, ik ga bijna naar huis en wat ga ik het missen!!!
Er zijn weer nieuwe mensen in mijn huis het zijn leuke meiden en jongens elke avond koken we gezellig en ga we wat drinken, er is hier altijd wat te doen en wat ga ik dat missen.. In mijn huis zitten we met allemaal mensen uit een ander land (India, Brazillie, Canada, Frankrijk, Spanje, Italie, Nederland, Mexico) dus elke dag maakt iemand eten uit zijn of haar cultuur/land! I LOVE IT, gisteren gingen we uiteten bij een Indians restaurant het was heerlijk en vandaag ga ik Paella eten! Woensdag is mijn laatste avond hier dus dan ben ik aan de beurt, ik laat ze geen zuurkool laten eten hoor haha!! Ik neem ze lekker mee naar de enigste verstopte Nederlandse friettent buiten Madrid, zodat ze een echte frikandellen, kroketten etc kunnen proeven!
Maandag geef ik mijn afscheidsfeestje en gaan we met zijn alle opstap, ik ben blij om iedereen thuis weer te zien!

Ik heb hier zoveel geleerd, eerlijk gezegd heb ik op mijn stage niet veel nieuwe dingen geleerd.. Het meeste wat ik heb geleerd is van de mensen hier en dat is denk ik de mooiste herinnering die ik altijd bij me hou.

Veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alisa

Heeee, Leuk dat je mijn pagina bezoekt!! Voor school hebben wij de mogelijkheid om een buitenland stage te lopen, natuurlijk heb ik die kans met beide handen aangepakt. Voor mij stage ga ik naar HARTJE MADRID! Het was een hele klus om een stage te vinden, dat komt omdat ik 17 jaar ben.. Uit eindelijk heb ik een gave stage gevonden bij Serenata Escapes in Madrid. Bij deze organisatie ga ik konden van 3 t/m 14 jaar, Engels leren door middel van activiteiten. Ik heb er heel veel zin in en hoop dat dit een hele mooie ervaring mag worden. Via deze website kunnen jullie me allemaal volgen en bij houden. Heel veel groetjes!!

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 1358
Totaal aantal bezoekers 4718

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 25 December 2015

Almost MADRID

24 April 2015 - 20 Juli 2015

Another city that never sleeps: MADRID

Landen bezocht: