Madrid it is! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu Madrid it is! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu

Madrid it is!

Door: Alisa Gagliardi

Blijf op de hoogte en volg Alisa

27 April 2015 | Spanje, Madrid

Van wereld stad 1 naar wereld stad 2 of terwijl van Amsterdam naar Madrid!
Jeetje, wat zijn de eerste dagen wennen zeg, ik zal maar beginnen dat ik echt een TOP kamer heb ik zit midden op SOL (het uitgaansgebied en winkelstraat)!

De eerste dag kwam ik aan en kon ik mijn ogen niet geloven, wat was alles groot en mooi zeg. De kledingwinkels zijn ook lekker wat goedkoper, YES I LOVE IT, wat ik niet had verwacht waren de zoveel zwervers en hookers. Mijn ogen kunnen het echt niet aanzien dat deze mensen hele dag op straat leven, met al die magere hondjes dat vind ik nog het ergste... Wat heeft ons Rakkertje het dan goed!

Madrid is een van de mooiste steden waar ik ooit ben geweest en vooral de sfeer is top maarja wat heb je eraan als je dat niet met je geliefde kunt delen.. Wat mis ik mijn familie zeg, eerlijk gezegd heb ik heimwee ben ik achter gekomen... Maaar ik ga doorzetten en ga er een hele mooie stage periode van maken!

Kussies to all my Dutchies and have a nice KINGSDAY!
xoxo

  • 27 April 2015 - 22:12

    Bagabart:

    allerlieftste Alisa,
    Ik ben supertrots op je,het verschil is groot van het kleine Tilburg met veeeel vrienden naar het Grote madrid zonder vrienden.Maar je moet er maar het beste van maken,alle begin is moeilijk.
    Ga na het werk leuke dingen doen,lezen of studeren om de tijd te vullen,voor je het weet staat er een bekende voor je en gaat de tijd ook sneller.Heimwee is nooit leuk maar gelukkig is er nu whatsapp,skype en facebook dat verzacht het een en ander.
    hopelijk tot snel kleine meid in die te grote stad.
    veel liefs
    xxx
    papa

  • 30 April 2015 - 17:36

    Simone:

    Aller Liefste Knapste Dochter van me.
    Papa komt morgen lekker naar je toe. Ga er maar van genieten samen.
    En ik kom over een paar weekjes, jij gaat er zeker een goede tijd van maken.
    Veel plezier vanavond en ik zie je snel.
    XX Simone love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alisa

Heeee, Leuk dat je mijn pagina bezoekt!! Voor school hebben wij de mogelijkheid om een buitenland stage te lopen, natuurlijk heb ik die kans met beide handen aangepakt. Voor mij stage ga ik naar HARTJE MADRID! Het was een hele klus om een stage te vinden, dat komt omdat ik 17 jaar ben.. Uit eindelijk heb ik een gave stage gevonden bij Serenata Escapes in Madrid. Bij deze organisatie ga ik konden van 3 t/m 14 jaar, Engels leren door middel van activiteiten. Ik heb er heel veel zin in en hoop dat dit een hele mooie ervaring mag worden. Via deze website kunnen jullie me allemaal volgen en bij houden. Heel veel groetjes!!

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 4706

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 25 December 2015

Almost MADRID

24 April 2015 - 20 Juli 2015

Another city that never sleeps: MADRID

Landen bezocht: