My roommates my everything! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu My roommates my everything! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu

My roommates my everything!

Door: Alisa

Blijf op de hoogte en volg Alisa

02 Juli 2015 | Spanje, Madrid

De laatste 2 weken zijn vandaag ingegaan, ik hoor van iedereen dat het in Nederland wel heel warm is maar dat is niks vergeleken met hier.
Stage gaat erg goed, ik open en sluit nu voortaan de deur en heb veel verantwoordelijkheid, dat is toch wel iets waar ik trots op mag zijn. In mijn huis gaat het minder want al mijn huisgenoten zijn gister 1 juli vertrokken. Ik mis ze nu al.. Het huis is saai en leeg en ik ik mis de stemmen die elke ochtend, middag en avond "Hola Bella" zeggen als ik binnen kom.
Ik heb een leuke tijd met ze gehad en veel van ze geleerd want ik bleef toch het kleine meisje van 17 tussen de jongen van 24! We houden contact met iedereen en wie weet kom ik ze ooit nog ergens tegen.

Papa komt dit weekend weer gezellig langs, daar heb ik onwijs veel zin in want nu iedereen weg is, kan ik stiekem niet wachten tot ik naar huis kan gaan. Mis onze kleine Mickey de poes die helemaal van slag is omdat ik er niet meer ben, ik zal d'r over 2 weken eens flink vertroetelen (Mickey wacht tot de 16e ik heb vertrouwen in je haha) Zou d'r nog erg graag willen zien.

3 weken geleden ben ik naar Valencia gegaan dat was echt leuk, ik heb genoten van het strand en de mooie gebouwen.

Heel toevallig kwamen we uit bij een soort "Tilburg culinair/ hap stap festival" alleen dan in Valencia, ik heb nog nooit zoiets gezelligs mee gemaakt, en wat was dat eten heerlijk.

Het is nu 34 graden en ik ga sporten in het park, niet altijd zo'n goed idee maar het zal toch moeten! Geniet van het heerlijke weer in Nederland en ik zie jullie heeeeel heeeeeel snel! Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alisa

Heeee, Leuk dat je mijn pagina bezoekt!! Voor school hebben wij de mogelijkheid om een buitenland stage te lopen, natuurlijk heb ik die kans met beide handen aangepakt. Voor mij stage ga ik naar HARTJE MADRID! Het was een hele klus om een stage te vinden, dat komt omdat ik 17 jaar ben.. Uit eindelijk heb ik een gave stage gevonden bij Serenata Escapes in Madrid. Bij deze organisatie ga ik konden van 3 t/m 14 jaar, Engels leren door middel van activiteiten. Ik heb er heel veel zin in en hoop dat dit een hele mooie ervaring mag worden. Via deze website kunnen jullie me allemaal volgen en bij houden. Heel veel groetjes!!

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4700

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 25 December 2015

Almost MADRID

24 April 2015 - 20 Juli 2015

Another city that never sleeps: MADRID

Landen bezocht: