Laatste verslagje voor vertrek! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu Laatste verslagje voor vertrek! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Alisa Gagliardi - WaarBenJij.nu

Laatste verslagje voor vertrek!

Door: Alisa Gagliardi

Blijf op de hoogte en volg Alisa

21 April 2015 | Nederland, Tilburg

School zou het erg leuk vinden als de leerlingen die op buitenland stage gaan, zo veel mogenlijk verslagjes op deze site zetten. Persoonlijk hou ik helemaal niet van schrijven en al helemaal niet van lezen maar als ik eenmaal begin dan gaat het wel zijn gangetje. Vaak helpen mensen me ook met wat ik erin moet zetten, want zelf ben ik niet echt een creatief brein qua bloggen schrijven. (Ik moest er dan ook in zetten hoe knap en cool Neet wel niet is ;) haha)

Dit wordt mijn laatste verslag voor ik vertrek, dan komt omdat mijn koffers al gepakt zijn! In het volgende verslagje zul je pas lezen hoe mijn vlucht was en wat voor lekker weer het is in Madrid haha. Gelukkig heb ik al wel gezien dat mijn kamer echt de perfecte ligging heeft: HARTJE MADRID TUSSEN DE WINKELS IN! Maar dat is nog niet alles want mvr Gagliardi zit ook nog eens tussen de KFC, Burger King en de MAC maar die zaken probeer ik zoveel mogenlijk te vermeiden anders moet ik straks een extra stoel bij boeken in het vliegtuig terug naar huis. Ook zit ik tussen Santiago Bernabéu en Estadio Vicente Calderón in, dat vindt vaders dan weer leuk!

Zoals ik al zei heb ik vandaag al mijn koffers gepakt, en jeetje wat ben ik blij dat ik 2 koffers mee mag nemen! Het vervelende is wel dat je op de heen en de terug vlucht dezelfde hoeveelheid gewicht aan koffers mee mag nemen. Dat wordt weinig shoppen want mijn koffers zitten nu al bom en bom vol... Vandaag was waarschijnlijk ook het laatste ritje op mijn oh zo geliefde scootie, wat ga ik dat ding missen zeg, wat ik nog meer ga missen zijn de frikandellen, worstenbroodjes, hagelslag en mijn vrienden, familie en aller liefste huisdieren.
Maaaar dat komt allemaal goed want ik blijf niet voor eeuwig weg. Toen ik mijn koffers aan het pakken was, besefte ik het wel even.. Wat een gedoe ik heb straks geen mama meer die mijn kleding wast en strijkt. Ik krijg er dus een hele nieuwe job bij, Alisa de huisvrouw..
Achja, het zal allemaal wel goed komen, ik hou iedereen sowieso op de hoogte van mijn huishoud skills.
Slaap lekker iedereen !!
xoxo

  • 21 April 2015 - 22:52

    Simone:

    Haha lief kind, als we op bezoek komen doe ik wel een wasje en strijk voor je. Het wordt nu voor ons ook wel erg spannend xx

  • 22 April 2015 - 20:37

    Michelle:

    Hallo lief nichtje,
    Veel plezier daar! En wel blijven schrijven, want ben heel benieuwd hoe je het daar gaat hebben.
    Vast heel erg leuk!!
    Liefs Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alisa

Heeee, Leuk dat je mijn pagina bezoekt!! Voor school hebben wij de mogelijkheid om een buitenland stage te lopen, natuurlijk heb ik die kans met beide handen aangepakt. Voor mij stage ga ik naar HARTJE MADRID! Het was een hele klus om een stage te vinden, dat komt omdat ik 17 jaar ben.. Uit eindelijk heb ik een gave stage gevonden bij Serenata Escapes in Madrid. Bij deze organisatie ga ik konden van 3 t/m 14 jaar, Engels leren door middel van activiteiten. Ik heb er heel veel zin in en hoop dat dit een hele mooie ervaring mag worden. Via deze website kunnen jullie me allemaal volgen en bij houden. Heel veel groetjes!!

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 4693

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 25 December 2015

Almost MADRID

24 April 2015 - 20 Juli 2015

Another city that never sleeps: MADRID

Landen bezocht: